Mijn eerste reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Annemieke Stronks - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Annemieke Stronks - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis naar Nieuw Zeeland

Mijn reis in een paar zinnen:
Veel mensen leren kennen.
Veel natuur en cultuur zien.
Zo goedkoop en gezond leven.
En werken.

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Mijn eerste blog :) deel 1
Annemieke

Hoi ik ben Annemieke, zeg maar Ans. Ik ben op dit moment in Nieuw Zeeland voor 6 maanden, en daarom ga ik een leuk dagboek bijhouden zodat jullie allemaal kunnen lezen hoe leuk/stom/gezellig etc ik het hier heb.

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2779

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Mijn eerste reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: